+420 313 104 500 (Po - Pá: 7:00 - 17:00)

Oficiální internetový obchod přímého dovozce značky Leifheit do České republiky.

Název Cena za přepravu Cena za přepravu nadměrného zboží Destinace
Osobní odběr na centrále v Jinočanech - LEIFHEIT CZ a.s., Jinočany, Mezi stromy (hala č.3) 0.00 Kč 0 Kč ČR
Česká pošta - Balík Do ruky 72.00 Kč Nelze zvolit ČR
Česká pošta - Balík Na poštu 79.00 Kč Nelze zvolit ČR
Dopravní služba PPL 89.00 Kč 549 Kč ČR
Dopravní služba PPL Parcelshop 69.00 Kč 549 Kč ČR
Dopravní služba DPD 89.00 Kč 0 Kč ČR
Odběrná místa DPD Pickup 49.00 Kč Nelze zvolit ČR
Česká pošta - Balíkovna 49.00 Kč 549 Kč ČR
  1. POŠTOVNÉ

    • Poštovné a balné internetového obchodu www.leifheit-online.cz se odvíjí od nakupovaného zboží a Vaší volbou při výběru dopravce.
    • OSOBNÍ ODBĚR JE ZDARMA
    • Poštovné a balné u ostatního zboží přepravovaného Českou poštou je 79,- vč. DPH při platbě předem, při platbě na dobírku je poštovné 79,- + 39,- vč. DPH.
    • Česká pošta obvykle doručí balík následující pracovní den od předání zásilky z naší expedice.Česká pošta obvykle doručí balík následující pracovní den od předání zásilky z naší expedice. Pokud je objednávka doručena v pracovní den do 8:00, zásilku předáme dopravci v ten stejný den. Je-li je objednávka doručena v pracovní den po 8:00 nebo o víkendu, zásilku předáme dopravci následující pracovní den.
    • Nejdříve se pokusí pošta doručit zásilku na uvedenou adresu a v případě neúspěchu nechá balík na podací poště Vaší adresy po dobu 7-mi dnů. Adresát má možnost si zdarma telefonicky sjednat termín opakovaného doručení. Uloženou zásilku lze přeposlat na jinou adresu. Balíky lze snadno dohledat a sledovat zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka
    • Poštovné a balné u ostatního zboží přepravovaného DPD je 89,- vč. DPH při platbě předem, při platbě na dobírku je poštovné 89,- + 39,- vč. DPH.
    • Balíková služba doručuje vždy do druhého dne od předání zásilky z naší expedice. Každý balík má své identifikační číslo, takže v případě komplikací ho lze snadno dohledat na: www.dpd.cz , kde zadáte číslo Vaší zásilky.
    • POZOR - při objednávce nad 2000 Kč neplatíte žádné poštovné či balné při dopravě po ČR, vyjma nadrozměrného zboží, jehož doprava se řídí platným ceníkem.
  2. DODACÍ PODMÍNKY

    • Objednané zboží do 8:00 předáme vybranému dopravci v ten samý den ( v případě velkého počtu objednávek zejména ve Vánočním období, může se doba předání posunout o jeden pracovní den). Po obdržení objednávky po 8:00 nebo o víkendu: zásilku předáme dopravci následující pracovní den (doba doručení dopravcem je od 8:00 - 17:00 hod. - po 17 hodině a o víkendu dopravce balíčky nedoručuje !!!). To znamená, že maximálně do 4 pracovních dnů od objednání máte balíček doma.
    • Pokud použijete platbu předem, odesíláme zboží v den připsání Vaší platby na náš účet a následující den je balík u Vás.
    • Díky tomu, že naše skladové zásoby jsou veliké, nemělo by dojít k situaci, že bychom objednané zboží neměli skladem. Pokud ovšem dojde k situaci, kdy vyprodáme Vámi objednané zboží před vyřízením Vaší objednávky, neprodleně se s Vámi spojíme a domluvíme si další postup.
  3. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

    • Abychom předešli jakýmkoliv nedorozuměním při přebírání zboží, řiďte se prosím následujícími pokyny:
      1. Pokud při přebírání zboží zjistíte, že balík je zjevně poškozený (např. děravý či pomačkaný karton), nepřebírejte jej! Spojte se s námi a domluvíme si další postup (tel.: +420 313 104 500, provozní doba 7:00 - 17:00). Dopravci potvrďte nepřevzetí z důvodu poškození.
      2. Balík ihned po doručení otevřete a zkontrolujte obsah. Neodkládejte kontrolu na později, čím dříve se o případném poškození balíku dozvíme, tím dříve budeme schopni zajistit nápravu.
      3. Pokud jste balík převzali a zjistíte, že zboží je poškozené přepravou, nevyhazujte žádnou část obalu a výplně balíku a neprodleně se s námi spojte! Pokud nám nahlásíte škodu na zboží déle než dva dny po převzetí zboží, nejsme schopni Vaši reklamaci kladně vyřídit.
      4. Veškerou dokumentaci spojenou s reklamací zboží zajistíme my, Vás požádáme maximálně o zaslání fotografií poškozeného zboží a způsobu zabalení. Bližší informace Vám vždy předáme.