+420 313 104 500
(Po - Pá: 7:00 - 16:00)

Oficiální internetový obchod přímého dovozce značky Leifheit do České republiky.

Oficiální internetový obchod přímého dovozce značky Leifheit do České republiky.

Název Cena za přepravu Cena za přepravu nadměrného zboží Destinace
Osobní odběr na centrále v Hostivici - LEIFHEIT CZ a.s., Hostivice, Průmyslová 1387 0.00 Kč 0 Kč ČR
Česká pošta - Balík Do ruky 94.00 Kč Nelze zvolit ČR
Česká pošta - Balík Na poštu 79.00 Kč Nelze zvolit ČR
Dopravní služba PPL 89.00 Kč 549 Kč ČR
Dopravní služba PPL Parcelshop 69.00 Kč 549 Kč ČR
Dopravní služba DPD 89.00 Kč 0 Kč ČR
Odběrná místa DPD Pickup 49.00 Kč Nelze zvolit ČR
Česká pošta - Balíkovna 64.00 Kč 549 Kč ČR
  1. POŠTOVNÉ

    • Poštovné a balné internetového obchodu www.leifheit-online.cz se odvíjí od nakupovaného zboží a Vaší volbou při výběru dopravce.
    • OSOBNÍ ODBĚR JE ZDARMA
    • Poštovné a balné u ostatního zboží přepravovaného Českou poštou je 79,- vč. DPH při platbě předem, při platbě na dobírku je poštovné 79,- + 39,- vč. DPH.
    • Česká pošta obvykle doručí balík následující pracovní den od předání zásilky z naší expedice.Česká pošta obvykle doručí balík následující pracovní den od předání zásilky z naší expedice. Pokud je objednávka doručena v pracovní den do 8:00, zásilku předáme dopravci v ten stejný den. Je-li je objednávka doručena v pracovní den po 8:00 nebo o víkendu, zásilku předáme dopravci následující pracovní den.
    • Nejdříve se pokusí pošta doručit zásilku na uvedenou adresu a v případě neúspěchu nechá balík na podací poště Vaší adresy po dobu 7-mi dnů. Adresát má možnost si zdarma telefonicky sjednat termín opakovaného doručení. Uloženou zásilku lze přeposlat na jinou adresu. Balíky lze snadno dohledat a sledovat zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka
    • Poštovné a balné u ostatního zboží přepravovaného DPD je 89,- vč. DPH při platbě předem, při platbě na dobírku je poštovné 89,- + 39,- vč. DPH.
    • Balíková služba doručuje vždy do druhého dne od předání zásilky z naší expedice. Každý balík má své identifikační číslo, takže v případě komplikací ho lze snadno dohledat na: www.dpd.cz , kde zadáte číslo Vaší zásilky.
    • POZOR - při objednávce nad 2000 Kč neplatíte žádné poštovné či balné při dopravě po ČR, vyjma nadrozměrného zboží, jehož doprava se řídí platným ceníkem.
  2. DODACÍ PODMÍNKY

    • Objednané zboží do 8:00 předáme vybranému dopravci v ten samý den ( v případě velkého počtu objednávek zejména ve Vánočním období, může se doba předání posunout o jeden pracovní den). Po obdržení objednávky po 8:00 nebo o víkendu: zásilku předáme dopravci následující pracovní den (doba doručení dopravcem je od 8:00 - 17:00 hod. - po 17 hodině a o víkendu dopravce balíčky nedoručuje !!!). To znamená, že maximálně do 4 pracovních dnů od objednání máte balíček doma.
    • Pokud použijete platbu předem, odesíláme zboží v den připsání Vaší platby na náš účet a následující den je balík u Vás.
    • Díky tomu, že naše skladové zásoby jsou veliké, nemělo by dojít k situaci, že bychom objednané zboží neměli skladem. Pokud ovšem dojde k situaci, kdy vyprodáme Vámi objednané zboží před vyřízením Vaší objednávky, neprodleně se s Vámi spojíme a domluvíme si další postup.
  3. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

    • Abychom předešli jakýmkoliv nedorozuměním při přebírání zboží, řiďte se prosím následujícími pokyny:
      1. Pokud při přebírání zboží zjistíte, že balík je zjevně poškozený (např. děravý či pomačkaný karton), nepřebírejte jej! Spojte se s námi a domluvíme si další postup (tel.: +420 313 104 500, provozní doba 7:00 - 16:00). Dopravci potvrďte nepřevzetí z důvodu poškození.
      2. Balík ihned po doručení otevřete a zkontrolujte obsah. Neodkládejte kontrolu na později, čím dříve se o případném poškození balíku dozvíme, tím dříve budeme schopni zajistit nápravu.
      3. Pokud jste balík převzali a zjistíte, že zboží je poškozené přepravou, nevyhazujte žádnou část obalu a výplně balíku a neprodleně se s námi spojte! Pokud nám nahlásíte škodu na zboží déle než dva dny po převzetí zboží, nejsme schopni Vaši reklamaci kladně vyřídit.
      4. Veškerou dokumentaci spojenou s reklamací zboží zajistíme my, Vás požádáme maximálně o zaslání fotografií poškozeného zboží a způsobu zabalení. Bližší informace Vám vždy předáme.